snart kommer bilder

snart kommer det bilder på min lite misslyckade chokladmousse, hehe. först så tappade jag ett ägg i golvet, sen så kom det ägg-gula i vitorna (dom skulle fördelas) och då blev inte vitorna fluffiga så jag fick vispa om allting, alltså ta nya ägg. sen när jag väl skulle vispa ihop allting, då var den smälta chokladen nästan helt stel så ja lite misslyckat menmen, nu står den i frysen så att den ska bli lite hårdare eftersom att man egentligen skulle ha den i kylen i ett dygn, hehe. bilder kommer som sagt. CIAO

Postat av: Erlinganette

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-09-15 @ 07:15:33
URL: http://erlinganette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback