snart säger jag...

godnatt. nej men jag ska snart stänga av datan. tänkte svara på några frågor jag har fått.

vem var du hos i dalsjöfors, va de hemma hos din kompis? japp! det var hos min kompis eller min ena "fadder" var jag hos fast min kompis var inte hemma.

kan du lägga in länk till väggdekoren? visst kan jag det, nu när jag ändå är inne på den sidan så, ni hittar väggdekorsidan här. och förresten, jag har testat och bestämt mig, det ska stå FASHION

har ni läxor under lovet?
nej, elr nu sa jag att vi inte hade läxor, h3h3. jaja, nu ska jag ta och berätta lite. vi har läxor som vi själva bestämmer när vi ska ha och hur många vi ska ha. om man själv ligger efter med t.ex matte, då får man själv ta ansvaret för att ta hem och jobba, så det är inte som på vanliga skolor att läraren skriver upp vad man har för läxor, utan man bestämmer själv när och vad man ska ha för läxor. om man är ett mönsterbarn och ligger i fas hela tiden - ja då har man inga läxor.

om ni har fler frågor så fråga på :) jättekul med så mycket besökare och så mycket kommentarer, men jag tycker nog att ni kan kommentera lite bättre!? elr vad säger ni? :)


Postat av: Anonym

1. kan inte du göra en videoblogg en gång? (:

2. träningstoppen du hade på dig i ett tidigare inlägg, vad kostade den och vart kan man köpa den?

tacksam för svar

2010-01-07 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback