statistiken, hmm..


tjolahopp, nu vet jag att många sitter i skolan och studar. jag ska vara på skolan 15.15 för utvecklingssamtal, wish me good luck babes, sen imorgon så börjar jag, det har varit skönt att ha 2 x-tra dagar med lov. jag längtar faktiskt till skolan nu. jag tänkte säga er det att statistiken har sjunkit nu när skolan började i måndags. igår hade jag bara 87 besökare :'( och jag brukar ju ha mellan 100-140. så nu får ni allt kämpa på men jag vet att det kan vara svårt nu när alla har läxor och sånt, jag förstår och jag kommer ju även updt mycket mindre när skolan börjar. men jag ska göra mitt bästa för er. LATER

Postat av: MATHILDA=)

ÄR DALSJÖ ELLER KUNSKAP BÄST?



2010-01-12 @ 16:42:49
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

min statestik sjönk också igår:o<3

2010-01-12 @ 20:37:11
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: moa

tack setsamma sötnosen :)

2010-01-13 @ 19:36:14
URL: http://ingetarlogiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback