träning nästa

godmorgon, ska in till stan och träna vid 12. det ska bli roligt. hoppas verkligen att alla kan komma så vi kan köra igenom allt nån gång. det är ju bara 18 träningar kvar nu till DM ;o helt sjukt. DM är ju i borås och gissa vilka som anordnar det!? inga mindre än MFC och GCO, woho, det kommer bli grymmt! så ni får ta och komma och titta i boråshallen 20 mars, h3h3. nu ska jag äta frulle så vi hörs efter träningen. juste, min brorsa och hans kompisar kommer hem från gbg vid fyra tiden så jag och mamma ska gå en sväng i stan tills dess så jag kommer nog hem vid fyra halv fem. SEE YAA 


Postat av: Anonym

Kan inte du börja lägga upp lite mer outfit bilder?(:<3



Tycker det är så roligt med såna bilder man får lite insperation:D



Ps.din blogg är mycket bra(Y)

2010-01-16 @ 13:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback