USA-here we come


hejsan hoppsan. idag blir det träning. redan om 2 timmar :) vaknade faktiskt vid 13 idag för jag var så trött efter dygnandet igår, h3h3. det ska bli jättekul för det är ca 14 stycken tjejer som ska få dansa och mandy från mfc ska filma oss och skicka upp det till sin förra förening i usa, så det ska bli kul. hoppas att man kan stunta lite idag också.
jag har fått jättemycket kommentarer vilket är jättekul, jag drömmde att jag hade fått 25 kommentarer i ett inlägg, h3h3. vad man kan drömma asså. men jag har ju fått lite frågor också så jag kan besvara några nu.

vart har du köpt dina sammetsleggings? jag köpte dom på bikbok i kungsmässan. vad skriver du för att få flikarna i mitten? det funkar bara med right eller left för mig.. jadu, jag har valt right sen har jag andrat på border-right om jag minns rätt :) men man får pilla lite i stilmallen. testa dig fram. hur har du gjort för att få så många besökare? jadu, jag ska inte avslöja allt för mycket nu för jag har ju ett litet knep till att locka till sig besökare, h3h3. nä men jag vet ärligt inte, det är ju ni som läser min blogg så bäst vet ni ju själva hur ni har hittat hit!? :)

puss&kram på er så hörs vi senare. btw; ska sova hos mormor efter träningen så det kanske inte blir så mycket updt.


Postat av: emilia

men jag fattar inte hur man gör de:s vet du hur man gör?:D

2010-01-04 @ 15:42:20
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: lowe olsen

det är underbart här nere så det förstår jag haha! ;) yes, det har han:)

2010-01-04 @ 15:56:24
URL: http://loweo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka sidor är bra när man sak skaffa blogg eller få bättre design?

2010-01-04 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback