how nice!?


how nice!? 10++++++ jag har haft många åsikter om iPhone 4 om att den är ful, dålig m.m men nu tar jag tillbaka allt! den är ju för j*vla snygg och bra! jag har suttit och dregglat framför datan när jag kollade på videon om iphone 4. den har så många coola funktioner som iMovie - du kan filma och redigera videon och det här med två kameror, när du ringer så kan du växla mellan kamerona, man kan fixa programmappar så just nu uppdaterar jag min mobil så att den får vissa funktioner som iphone4, ni som har iphone, speciellt 3Gs (det blir ännu likare 4) uppdatera era iPhone's om ni inte redan har gjort det för det är ju ett måste!!! :)  

Postat av: amanda-min stil i ord&bilder

va? vadå uppdatera?;)

2010-07-20 @ 07:12:32
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: edith

DEN ÄR MIIIIIIIN IN A FEW WEEKS! GAAAH, JAG ÄR HELT KÄÄÄÄR I DEN! :D

2010-07-20 @ 22:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback