in torquay

jag lever! resan gick bra men det var langtrakigt (jag kan inte skriva vara tre sista bokstaver har) har traffat nagra tjejer och vi har sjukt kul och det ar galet varmt har, vi ska pa utflykter aka banana boat och massa roliga aktiveteter, hoppas ni har det bra och ja datan ar seg sa jag har panik, vi hors en annan dag for jag har kopt 2 timmar, nu ska vi snart ut pa stan och kopa fika eller glass, miss my fiends so, byyyye sweden

Postat av: amanda-min stil i ord&bilder

saknar till flipps..

2010-07-27 @ 17:09:11
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: rebecca

vart ligger torquay?



känner du nån som heter molly ljungström

2010-07-28 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback