regnet öser ner


regnet öser ner
regnet öste ner i morse som bara den! borås säger jag bara... eller man kanske kan säga sverige? jaja, nästa vecka vid denna tiden är jag nästan framme i torquay och jag ska börja ta fram lite kläder smått, kan inte börja packa ännu även om jag hade velat, hehe. men jag kan lägga undan lite kläder. tack för grattiskommentarerna här OCH på facebook, jag vet ju att några av er läsare har mig på facebook, hihi. nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan åka med pappa in till stan och köpa några grejer.

Postat av: -ELLEN

hur länge har du haft din kamera? vad kostade den? :)

2010-07-17 @ 17:51:28
URL: http://chococat.blogg.se/
Postat av: Dagens fråga

är du kär?;)

2010-07-17 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback