tio dagar kvar


kom på just nu att jag fyller år om 10 dagar! hiho. måste önska mig pengar pengar pengar till språkresan så att jag kan shoppa lite. inte för mycket för jag vill inte åka på övervikt när jag ska hem. men överst på listan står i alla fall svarta HUNTER & vita/ljusrosa Dr.Martens så det ska jag leta efter i Torquay OCH i london de två sista dagarna. ska ta mig en dusch nu sen åker jag till min farmor med kussen. slänger in en outfit innan om jag hinner.

Postat av: Linda

Super fin blogg :)

2010-07-06 @ 14:45:59
URL: http://www.lindainaction.bubbleroom.se
Postat av: Faster Jessa

Fick svar nu från min kompis ang stövlarna, hon hade köpt dem i en affär i Notting Hill, på Portobello Road. Men det kommer säkert finnas affärer som säljer Hunterstövlar i var o vart annat hörne i London. Tack för fikat. Kram!

2010-07-06 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback