långklänning


bild lånad av sara
har inte tyckt att långklänningar är sådär superduper snygga men idag när jag och elin kikade runt inne på gina så såg vi att de hade fått in svarta, mörkblåa och randiga långklänningar och vi var ju tvungna att pröva även om de va nästan 2 meter långa. och om jag ska vara helt ärligt själv så var det faktiskt riktigt fint på oss, hehe. ni tänker säkert, du passar ju inte i det som är så kort men det var jättefint med en randig långklänning även om man är kort, fast man lär ju få sy upp den några centimeter, dock ska jag nog inte köpa mig en för jag lär inte använda den mer än en gång. men till er andra som söker en långklänning, ginatricot har fått in jättefina randiga - exakt likadana som på bilden nästan.


Postat av: Faster Jessa

gå in på youtube o sök på Gabriel Fors tv-licens så får du se vilken låt det var som jag försökte sjunga vid grillningen ikväll.

2010-06-15 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback