MOA SE HIT!

antar att det inte finns något intresse för att köpa byxdressen över 100:- för er andra så MOA DEN ÄR DIN FÖR 100:- kontakta mig så fort du ser detta via msn ([email protected]) eller via min mail ([email protected]) varför du ska göra detta är för att vi ska kunna diskutera hur byxdressen ska leveras och hur jag ska få pengarna. lite kul att du fick ett eget inlägg, hehe.  Du hör aldrig av dig och jag har fått ett högre bud så tyvärr...

btw, kollade igenom lite bilder och funderar på att slänga in ett inlägg imorgon med mina favoritbilder ur mitt arkiv med över 1000 bilder, vad sägs om det? eller ska vi vänta tills nyår, haha


Postat av: Anonym

ah,lägg in lite av dina favoritbilder :)

2010-06-21 @ 09:05:03
Postat av: Anonym

visa dina favorit bilder :)

2010-06-21 @ 09:05:09
Postat av: moa

nej ;(/

2010-06-24 @ 01:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback