scrolla ner i menyn

scrolla ner i menyn och se vad jag har där! reklam reklam. lite tufft enligt mig, hehe. inte så många som har det. måste bara säga till er att ni borde kommentera bättre, ni är ju ändå över 200 nästan varje dag, så kommentera kommentera och ställ frågor via bloggsvar. imorgon åker jag in till stan med mammi vid ca 10, och sen ska jag träna med juniorstunten 5-7 så det lär bli uppdatering på kvällen men ni kan ju alltid kika in och se. puss&godnatt

update: åker inte in tll stan, ska ut i sooolen. någon undrade över vart man hittar koden till reklamen, det är inte så att man bara sätter in den eller så, hehe. min mamma hjälpte mig med allting.

Postat av: Emma

Vart hittar man koden för att sätta in den reklamen?? :D

2010-06-16 @ 11:08:24
Postat av: Emma

Okej. Kan du inte förklara på ngt sätt då?.. Vore snällt :)

2010-06-16 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback