svar på kommentarer

tänkte bara upplysa er om att nu kommer jag försöka svara på de flesta anonyma frågorna i mina egna inlägg, så om någon ställer en fråga anonymt eller utan blogg, håll utkik efter svar i samma inlägg under dagarna, till er som har bloggar, er svarar jag i era bloggar. så nu vet ni vart ni får era svar, och om ni vill ha ett snabbt svar så funkar bloggsvar.se :D


Postat av: bikkinii!!!<3

du e sjuktsöt,älskar din klädstil:)

vart köper du alla dom hära bikkinerna utan band upptill?



asså ja e sjukwkt dålig på skriva,å försökaförklara

2010-06-29 @ 22:44:24
Postat av: F I L I P P A

bikkinii!!!<3: nu avslöjar jag mig - de är faktiskt band upptill på alla mina bikinis & de är helt vanliga från h&m dock knyter jag mitt band runt istället för att lägga det där fram som vissa brukar göra, då blir det ingen rand runt halsen

2010-06-29 @ 23:04:30
URL: http://filippall.blogg.se/
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Sv: tack så hemskt mycket! :)

2010-06-29 @ 23:21:13
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback