bild i repris


hemma från en väldigt jobbig men rolig 5 timmars träning med laget. vi varvade (heter det så?) med juniorerna och coed. nu är det bara några ynka träningar kvar innan DM och jag sätter inte min stilla flickis :O jag får panik bokstavligen! den ska sitta nästa träning, så är det bara! och det kommer förmodligen inte vara något genrep heller, men tydligen så får föräldrar och vänner ändå komma och kolla, ja jag vet inte riktigt hur det blir med det men ni kan ju i vilket fall komma och kolla 20 mars i boråshallen när tävlingen är. så TAGGA SENIORS! nu ska jag platta håret sen blire sängen. GODNATT

Postat av: ANNA

Just do it Filippa! Vi vet ju att du kan!

2010-03-08 @ 16:35:48
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf plattaru håret innan du sover? xD du kan ju göra det på morgonen :P

2010-03-08 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback