god natt


bild: jag kommer snart bli en apelsin så många apelsiner jag äter - haha man ser knappt mig
nu ska jag ta mig en 5, 6 eller 7 apelsinen för dagen. det är mums och apelsiner är ju jättebra att äta när man är sjuk, man får i sig massa C-vitamin. så 1 eller 2 till ska jag trycka i mig innan jag går och lägger mig, ni kanske förstår att jag ska stanna hemma imorgon med. godnatt


Postat av: Lindusaa

Hej jag älskar verkligen din blogg men har bara en fråga hur laddar man nere photoschape?:) För jag förstår riktigt inte har gjort de men fattar ändå inte hur man gör så vill gärna att du ska skriva ett inlägg och bilder om hur man gör ;)?<33?? Det skulle betyda mkt för mej!<3

2010-03-11 @ 17:29:47
Postat av: johanna

va med och tävla om veckans blogg hos mig? (: Gå och och kommentera att du vill vara med.

2010-03-11 @ 19:20:39
URL: http://jjohannajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback