just nu: nyhetsmorgon

sitter och kollar på nyhetsmorgon just nu. bröderna al fakir är gäster just nu och jag sitter och väntar med späning på att salem ska sjunga keep on walking i studion, hihi. men nej nu blev det paus och sen kommer nyheter, jaja sen ska jag i alla fall fixa mig för jag ska till mormor innan träningen. det är långträning idag 15.00-20.00 men det ska bli askul, för jag ska köra min gympa idag har jag bestämt mig för och hoppas att alla kommer. jag ska ju visa er bilder på mitt nya överkast också, ja vi ser vad jag hinner med innan jag åker. PUSS

Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

jag kan också köpa pommes på almåsgrillen med er då!:D<3

2010-03-07 @ 11:07:09
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hittade hit via en kommentar du lämnat på Gizmolinas blogg och vilken tur jag kikade in för blev helt förtjust i din design på denna sida.



Har länge tänkt att jag skulle vilja ha annat utseende på min egna blogg, men har ofta tyckt att de flesta inte är så fina som folk gjort själva. Jag vill ha det stilrent och så kom jag in här och ser din och det är precis så jag önskar att min blogg skulle se ut. Vad duktig du är :-)

2010-03-07 @ 16:11:29
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback