svar svar svar


svarar uppifrån och ner:

1. suger som sagt på att förklara men jag ska försöka, gå in i stilmallen och leta upp stycket
/** Entry headers **/
h3 {

där det står font-size: 40px; där ändrar du storleken, jag har 40px på mina. hoppas du lyckas.

2. den vita tunikan är köpt på faith för ett tag sen. om du hade tänkt köpa den så kan jag säga att det är nog försent, var inne igår och då hade de inte kvar den modellen, men de har massa andra fina blusar där. så släng in ett öga om du ändå travar förbi butiken.

3. haha det här låter wierd men om jag duschar, lägger mig och sover med blött hår och sen plattar det på morgonen, då blir det typ "fluffigt" och det vill inte jag, däremot om jag fönar och plattar håret samma kväll. då lägger sig håret typ under natten så att det blir lite tunnare som jag vill så där har du en förklaring, haha.

4. yes, härifrån!

5. de svarta transparenta menar du va? det kommer ifrån monki.

Postat av: Anonym

Hej, kan dus kriva ett inlägg om hur du laddar ner photoschape :D

2010-03-10 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback