årets sommarshorts (?)


köpte dessa snygga&enkla shortsen på ginaT för bara en hundralapp, funderar på att köpa mig ett par militärgröna imorgon med tanke på priset + att de fanns i XXS! mammi ska nog köpa vita och svarta så jag lär ju ha shorts till hela sommaren. tack för alla POSITIVA kommentarer förresten, blir jätteglad när jag läser dem! nu ska jag stänga ner datan och ta fram SO papprerna för vi har prov imorgon. hade även genrep inför RM idag och det gick väl hyffsat förutom att jag är jättehes och förkyld och kunde inte andas så jag spydde nästan i slutet kändes det som, hehe. imorgon fyller iza år så jag visar er bilder i helgen på vad vi hittar på (rimmade de, haha?) godnatt eller nåt dudes

Postat av: Malin

Funkar! är inte så mycket för resåren dock, det betyder att man är begränsad till långa linnen. Men för 100 kr så!

2010-05-27 @ 23:05:05
URL: http://malins.devote.se
Postat av: amanda bergholm-min stil i ord&bilder

jag provade och dom var as stora!

2010-05-28 @ 18:43:27
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback