brännhett


|bleeeekfiiiiiiis|
ORKAR NI ENS LÄSA!?
har brännt hela kroppen känns det som, jag är ingen röd tomat utan mer åt det bruna hållet men det bränner och svider på axlarna, ryggen och framsida av smalbenen? haha mysko men sant. det är verkligen brännhett på dagarna nu, och det är bara 2 dagar kvar eftersom att vi åker vid halv tio på fredag morgon, skulle egentligen laddat över lite nya kort från stranden och så men mamma gick upp på rummet och självklart tog hon med kameran... slänger in några outfits på torsdag kanske och lite fler bilder då SPRANG precis upp och hämtade kameran så jag slänger in lite bilder och inlägg strax! har även gjort ett videoinlägg från stranden, hihoo, men jag lär snabbspola det för jag vet inte vad jag säger som gör det hela konstigt, hehe. har hört att det är kallt hemma i svergie? stämmer det!? isåfall, TOPPEN! kommentera lite nu och ställ frågor på bloggsvar medans jag är borta så hörs vi förmodligen på torsdag tror jag, tjingeling sverige!

Postat av: TILDA

när kommer din videoblogg? :)

2010-05-12 @ 20:56:02
URL: http://ttildaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback