digital & system


svar: jo jag har en system som jag använder nästan hela tiden, dock så hade jag en digitalkamera (bilden) innan som funkade perfa tills det att jag satte den på självutlösare UTE i stromen typ och den blåste ner, så gör aldrig det! linsen trycktes till och den gick sönder men sen så skruvade pappa isär den efter ett tag och nu så funkar den! tanken med detta är att jag ska försöka videoblogga på kreta? vad sägs om det, jag tar med mig min stora laptop så jag kommer uppdatera om jag får internet att funka, bra ideé? för jag tror nog allt att bloggen inte klarar sig utan inlägg på en vecka, hehe. oj det blev ett långt svar, haha så ja nu vet du, jag har en system!

Postat av: -ELLEN

haha okej! ;>

2010-05-05 @ 20:41:50
URL: http://eellenarturen.blogg.se/
Postat av: josefin (:

jaa, de måste du ! ;) heheh.

för jag läser typ din varje dag :D

2010-05-07 @ 13:41:00
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback