extra träning

fick precis ett sms från min tränare att vi har extra träning imorgon inför RM som är om... ja ni ser ju mätaren i menyn! jag är så taggad och det är så kul på träningarna nu! det kommer bli en superhelg i uppsala 5-6 juni! ska ta ur handduken som sitter runt mitt hår som en turban och sen går jag och lägger mig i min säng med hey soul sister spelandes i mina hörlurar från iphonen! den är så underbart bra och jag längtar efter sommaren så när jag lyssnar på låten, ciaociao

iochmed extra träningen imorgon så lär jag inte updt, vi ser vad som händer - ni borde i alla fall kommentera mycket mer nu!


Postat av: s

nu får du en komentar av mig bara för det(A).

jag tycker att du ska uppd på kvällen när du är hemma iallafall? :)

2010-05-24 @ 19:37:35
URL: http://ssagawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback