m o r s n i n g


morsning korsning, vad har ni för er idag!? tänkte att jag skulle åkt in på marknaden idag men det blir nog inget med det med tanke på det dåliga vädret och jag har ingen att träffa. det blir nog till att plugga om jag orkar. har kikat runt på lite bloggar och hittat en anorak på en bloppisblogg så jag tror nog att den blir min för två hundralappar! ang. kommentarerna så borde ni KOMMENTERA lite mera nu när ni är så många varje dag, det är inte så kul om man inte får några kommentarer, det är roligare om man får lite respons om vad ni tycker och tänker om mina bilder och bloggen, sitt inte och tänk bara vad ni tycker, skriv det till mig istället! det blir mycket roligare då :)  

 


Postat av: hannah

sv: jackan är din. jag bor i Finland och frakten går på 42 kr.

2010-05-15 @ 08:59:54
URL: http://hananahsbloppis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback