svar del 2

ang kreta, hur varmt var det som varmast? :) det var ca 30 grader på dagen och 20 grader på kvällen, dock blev det varmare samma dag vi åkte hem, hehe. Hund eller katt? hund, är rädd för katter Om du skulle köpa en ny kamera vilken skulle du köpa då? en nikon d300s tror jag eller en canon eos nånting hur gammal är du snygging? :) 13 år ;) Har du IPhone 3Gs?? nope, 3G brukar du få vad du vill?? få och få? det beror på vad du menar med få, om det gäller en tröja jag vill få så brukar jag få köpa för mina pengar, det är inte direkt så att jag kan gå och säga till mina föräldrar, jag vill ha det här - KÖP DET! hehe, jag brukar få betala kläder med min månadspeng för jag köper så mycket kläder. får du månadspeng eller barnbidrag? månadspeng :) hur mycket väger du? vägde mig rätt så nyss och då stannade vågen på 34kg växer ditt hår snabbt? sådär, det kunde växt snabbare. får du lätt klyvna hårtoppar? ja! det blir ju lätt så när man plattar det eftersom att det bränns längst ner så mycket att det delar sig. hur gammal är du, vilket år är du född? 13 år, jag är född 1996 vilket är ditt bästa minne? :) jag har så många bra minnen, kan inte välja ett. jackan som du köpt, vart är den ifrån (hemsida). tyckte att den var snygg:) anoraken? från en finsk blogg, hehe. ja den är riktigt snygg! kommer inte ihåg vad bloggen heter Kan du visa en bild på ditt nya iPhone skal?:)<3 vart har du köpt ditt batiklinne??? :) weekday i göteborg, i vintras Hur gjorde du din header, alltså så att bakgrunden försvann från bilden på dig? (typ klippte ut dig..) Hoppas du förstår vad jag menar :) jag förstår, jag beskärde ut bilden på photoshop, öppnade en ny tom ruta och klistrade in den beskärda bilden! är du adopterad då?:o nej! det är fortfarande min mamma som är det, haha. min mamma blev adopterad när hon var 13 månader från korea, kom till sverige - växte upp, och fick mig och min tvillingbror och lillasyster, hajjar ni? läser du Fokis blogg, & vad tycker du om den? nej jag läser inte den, kollade in den förut och den är väl rolig när det är lite annorlunda bilder och så, men ingen blogg som jag fastar för.

trodde det skulle blivit lite längre inlägg för jag räknade och delade upp frågorna så jag skulle köra 50/50 i varje del, haha. jaja, nu har ni alla frågor och frågestunden är AVSLUTAD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback