webcambilder


sitter här med emilia och nu ska vi kolla på sommarkrysset eller rättare sagt jag eftersom att emilia inte vill kolla på det men jag ska tvinga henne, mamma är och handlar lite vattenmelon fetaost och kött till ikväll, måste bara säga det att det är GUDAGOTT! fick även reda på att mfc juniorstunt (några från mitt lag) tog SM silver och ind. amanda från mfc tog brons, så duktiga är dom! nu gäller det bara att hålla tummarna för coed, PS, mixgroupstunt och dansen imorgon, ska försöka kolla på livesändningen på cheertv imon när de tävlar, vi hörs för nu ska vi slänga oss i soffan, bye.


Postat av: rikacharmtroll

SV: F I L I P P A: Tack så jätte mycket! Vad kul att du tycker det. Blir så glad. Vill en dag vara den där grymma proffsfotografen, men det tar sig. Lärarna på skolan säger med att jag är duktig.. skit i det. Men visst kan jag ställa lite frågor om du vill.:)



Favorit mat?

Vilka bloggar läser du?

Har du fastnat i en gunga någon gång?

Är du kär?

Vad har du för färg på din skrivbordslampa?

Bästa plagget i garderoben?

Har du haft fler än en blogg?

Vad tycker du en blogg ska innehålla?



Haha, ja det var några frågor. Skrev det som dök upp i huvudet. Om det inte är något du inte vill svara på, helt okej. Kramisar.

2010-05-15 @ 22:16:54
URL: http://rikacharmtroll.devote.se
Postat av: Emilia

sänds det på TVn eller är det på datan? :) Isf vilken tid och vart hittar man det? :)

2010-05-15 @ 22:49:06
URL: http://emiliahagg.blogg.se/
Postat av: emma

vilken kanal går mfc-tävlingen på? :)

2010-05-15 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback