om man får drömma

om man ändå fick drömma sig bort lite till julafton så är detta min "drömönskelista" (EN LIIIITEN DEL AV DEN) fast jag ska inte önska mig detta nu i jul, ska få ihop massa pengar så att jag kan köpa mig en sveajacka och en ny kamera, lycka till! alla som känner mig vet att jag knappt kan spara min månadspeng, menmen mitt mott: vill jag ha det så kan jag! har ni börjat skriva önskelistor än? eller slutade ni för flera år sen? vad står först på eran önskelista?

Postat av: LINDA

Jag skriver önskelistor ganska ofta faktiskt. Om jag kommer på massor av saker jag vill ha och inte vill glömma av dem till exempel. Och vadå, det gör väl inget om man råkar lägga önskelistan av en slump typ i teverummet där ens föräldrar är ofta. ;)

2010-11-25 @ 15:37:08
URL: http://laindaa.blogg.se/
Postat av: Joline

Heej!



Aa jag skriver önskelista det är bra för då vet min mamma och pappa vad de ska köpa och kan pricka av:P

Högts på önskelistan är en vanlig rosa/svart digitalkamera!



Kramar

2010-11-25 @ 16:26:53
URL: http://fotogalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback