städar

ni ser på bilden & rubriken vad jag sysslar med just nu... städar mitt rum, byter sängkläder, fixar lite "julbelysning vid sängen osv. sånt där allmänt tråkigt kul! när man har tråkigt! för er som inte visste det så gillar jag att städa, framför allt att storstäda andras rum, damma, fixa i ordning alla kläder och ja... slänger in ett inlägg senare PUSSHEJ. update: ett inlägg angående min skola, många vill veta lite mer vad som innebär med att gå där

Postat av: Olivia

Hej, du undrade vart jag hade köpt min blus, den är köpt på KapAhl :)<3

2010-11-21 @ 14:40:29
URL: http://oliviajosefinaa.blogg.se/
Postat av: ellen

haha,jag tycker också det är kul att städa,fast bara andras rum! och typ sortera alla sakerna och så :)

2010-11-29 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback