bloggtorka

har bloggtorka just nu, känner inte för att plugga, skolan går före bloggen. umgås med mina vänner under dagarna, tränar med världens grymmaste lag. ni har blivit sämre på att kommentera... vilket gör att man inte får någon lust till att blogga, ni märker när jag är tillbaka hoppas jag!? men tack till alla söta läsare som kommenterar och som skriver till mig att dom ser mig på stan på dagarna♥det är verkligen jättekul att så "många" vet vem jag är... puss&kram så länge

Postat av: Anonym

Nooo!, keep on blogging!

Du har en grymt bra blogg.

2010-10-15 @ 15:01:24
Postat av: Josefin Hjelmäng

haha, såg dig i stan för inte så länge sen :)

tror det va du iaf :D

2010-10-15 @ 19:16:09
URL: http://josefinhjelmang.blogg.se/
Postat av: e.h

vrf har du inte köpt dig ett par Dr.Martens än?:)



din blogg är super,skulle vart ganska surt ifall du sluta!

2010-10-17 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback