en ny favorit

en ny favorit är min gråa tröja med svarta skinndetaljer från gina tricot, har fått väldigt många kommentarer och fina kommentarer av mina vänner om tröjan och jag kan säga er en grej SPRING OCH KÖP! den är så skön och snygg OCH billig för den delen oxå, som rubriken säger en ny favorit verkligen, har matchat den väldigt enkelt med svarta jeans och en vit blus. för er som undrade över vart den är köpt och hur mycket den kostade här kommer svaren: från gina tricot och den kostar tvåhundrafyrtionio riksdaler och jag köpte den för ca 1 vecka sen, fanns även i beige med bruna skinndetaljer på.

Postat av: K A R O L I N A

den är riktigt snygg!

det är väldigt fint med skinndetaljer på kläder :D

2010-10-01 @ 20:59:04
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback