kodat...

¦detta vad var jag sysslade med häromdan, hängde upp mina tavlor¦
har suttit och kodat och designat en blogg hela kvällen! och självklart tog jag betalt, många av er undrar varför och vill att jag ska göra undantag men nu tänkte jag förklara kortfattat för er, jag har jättemycket i skolan jag satsar på att få väldigt höga betyg vilket betyder att jag måste lägga ner tid på skolan också därför har jag inte tid att sitta och designa 10 tals bloggar varje kväll MEN om jag får betalt så gör jag undantag och lägger ner ett antal dagar beroende på vad jag ska designa osv. därför tar jag betalt! jag skulle gärna sitta och designa alla era bloggar som vill ha hjälp men som för mig och för de flesta andra så går skolan först! :) hoppas att ni förstår detta nu och inte blir alltför ledsna på mig, jag vet att många av er kan säkert lite iallafall

Postat av: Ovejessica

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:11:04
URL: http://ovejessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback