skön dag

skoldagen gick fort, kändes som att man inte fick gjort något nästan, avslutade dagens med idrott, orientering i grupp och sen styrka, var halvt död efteråt men ändå inte så farligt, tog bussen hem och var sååå nära på att somna på bussen vilket jag tycker är väldigt pinsamt om man gör... kom hem har tryckt i mig massa kex med ost och nu sitter jag här igen framför bloggen och har bloggtorka... jättekul med alla era söta kommentarer, fick inspiration från karolina som har hjälpt mig med headern om att göra ett inlägg med era gulliga kommentarer? vi får se hur det går med det, tycker ändå att ni har blivit lite sämre på att kommentera nu... det är era kommentarer som får mig att vilja blogga ska ni veta! :D ni är så gulliga

Postat av: K A R O L I N A

hihihi,, de andra läsarna brukar inte lägga märke till riktigt alla kommentarer tror jag inte. så jag satte ihop lite random kommentarer i ett inlägg. kul att se dina kommentarer sen :D

2010-10-06 @ 18:45:36
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback