svar på tal . LÄS

har fått samma fråga ställd om och om igen under veckan jag har varit borta och nu tänkte jag ge er allihopa ett klart och tydligt svar
fråga: varför har du inte bott hemma? vart har du bott? varför fick inte ni åka med till miami? du och din bror?
svar: min mamma, pappa och lillasyster har varit i miami i 1 vecka och åkte dit för att de känner en vän som har flyttat dit och fick därför ett boende och massa, vet dock inte varför exakt men de fick ett boende för 1 vecka och bokade biljetter för det blev billigt för dom eller något och anledningen till att jag och min bror inte åkte med var för att de var en "lägenhet?" med bara en dubbelsäng och då kan ni räkna ut redan nu att vi inte får plats + att vi inte kunde ta ledigt från skolan så "fort" och därför kunde vi inte åka med, dock åker vi dit i sommar kanske i 2-3 veckor men inget bokat än... och nu kan ni även räkna ut varför vi inte har bott hemma och då kan jag säga er att vi har bott i rydboholm hos min farfar och "farmor" mona hela veckan och det är även anledningen till att jag inte har uppdaterat, har fått lite kommentarer om att jag inte har uppdaterat bra och att vissa slutar läsa bloggen nu, fine! jag sa innan jag åkte att jag inte skulle kunna uppdatera så mycket. nu blev detta väldigt långt men ni hajjar grejen va varför vi inte var med och vart jag bodde? om inte så får ni skriva till mig på bloggsvar igen...
fråga: någon undrade över vart halsbandet var köpt (några inlägg ner)
svar: det är köpt på gina tricot förra året :)

Postat av: jenny

hej

ville bara kika in och önska dig en fortsatt trevlig söndag=)

Jenny



2010-10-03 @ 17:38:13
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback