videoblogg

har ju fått flera frågor och fick en nyss om min videoblogg som jag har lovat, det känns inte riktigt rätt att sitta och prata med sig själv även om jag vet att det är ni som kommer att kolla sen så därför TÄNKTE jag att jag kanske kunde göra en videoblogg när jag visar upp mitt rum som några av er har önskat oxå, så vad tycker ni? jag lovar inget men om det är många som vill se detta så får väl jag ta och göra det, kanske inte behöver prata så mycket? hehe

Postat av: rebecka

du kanske inte sett min kommentar sedan tidigare,

men jag undrade om du kan hjälpa mig med bredden på

bloggen :) Jag skulle jätte gärna vilja ha lite hjälp med det. Du hjälpte mig med det i förra bloggen, och det vore jätte sött att hjälpa mig här, på min nya med :) hoppas du iallafall kan HÖRA AV DIG.

2010-10-04 @ 19:41:48
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla Jansson

nu har du fått ett nytt mail.. se om du förstår vad jag menar? kram

2010-10-04 @ 20:09:56
Postat av: e

ja! det låter jättebra :)

2010-10-04 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback