bröllop

imorgon vid 17 ska jag på bröllop för mina tränare, kom på lite hastigt nu ikväll att det var imorgon så jag snabbkollade så att jag kunde komma. har lite panik över vad jag ska ta på mig, vill ha en klänning och va barbent MEN jag har inga andra färger än vitt/svart så jag får kolla igenom mammas garderob?..., men nu ska jag kolla tv, vi hörs imorgon. goood niiight

Postat av: Kardinalen

hej Filippa..ja jag beställde Monkissue på deras hemsida, i magazinet står det att man ska gå in på deras hemsida monki.com för att suscribe'a och få resten av nummrerna..men jag hittar det inte:/ men gå in på deras hemsida och leta så kanske du hittar det



hugs /elin

2010-09-03 @ 22:59:10
URL: http://kardinalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback