på min vägg

skickade ju efter 100 gratisbilder, bl.a några "inspiration/fashion" bilder, har satt in hälften av bilderna i vita ramar och ställt upp på min vita hyll-list? kan man kalla det så? ska iallafall köpa lite flera ramar för jag har hälften av bilderna kvar + att jag kommer hänga upp dom på väggen istället, ska göra en liten "fotovägg" kommer visa er bild på det när det är klart, men vad tycker ni? visst blev det fint när man satte in lite annorlunda bilder i ramar? självklart är det jättekul att ha egna personliga bilder oxå, har skickat efter en bild på mig i förstoring som vi ska sätta upp på väggen och om det blir bra kvalite så skickar vi efter i canvastavla kanske, ojoj nu blev inlägget väldigt långt, nu får jag sluta så ringer jag emilia istället xoxo

Postat av: Anonymt

Bara så du vet, du har precis gjort något väldigt olagligt genom att skriva ut bilderna..

2010-09-04 @ 23:29:36
Postat av: F I L I P P A

anonym: hur menar du med olagligt? isåfall är det väl olagligare med att lägga upp bilderna på internet? det är ju modeller??? hallå lixsom

2010-09-05 @ 00:13:00
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback