vinnaren

vinnaren av veckans blogg är *trumvirrvel* MATHILDA, som ni ser på den lilla bilden så slumpade jag fram vinnaren och det blev nummer 13, det blir lika för alla då, alla har lika stor chans och vinna även om man uppdaterar mer eller mindre än vad andra gör eller om man har en egen design osv... så mathilda, jag får se om jag kommer att länka dig i alla inlägg eller i min meny, jag lär glömma av så det blir kanske enklast i menyn? men stort grattis och ny vinnare utses nästa vecka! :) LÄNK TILL VINNAREN HÄR!
bild från random.org (slumpväljaren)

Postat av: Mathilda!:D

Åhh, gud vad roligt!

Tacktacktacktack! :D

2010-09-22 @ 16:28:29
URL: http://mathiildajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback