cheer SM!

nu tycker jag att alla ni här som bor i Borås ska ta och boka in 7-8 maj i Boråshallen för då drar Cheerleading SM igång! kommer bli en grym upplevelse, gratis glassprovning, ni som hejjar på något visst lag, gratis ansiktsmålning (loggor) hehe, så kom hit med alla era vänner!
RABATT TILL ER: ni som är under 15 år 75:- över 15 100:- dessa priser gäller för båda dagarna men ENDAST om ni köper biljetter ifrån mig, vi kan mötas i stan eller på något annat sätt, isåfall gör vi upp det, så om ni är intresserade av att köpa biljetter av mig, mejla eller skriv ett meddelande på facebook
sammanfattning av priser:
ord. pris över 15 år-> 175:-/ en dag & 200:- /båda dagarna (ert pris) 100:- /båda dagarna
ord. pris 7-15år 125:-/ en dag & 200:-/båda dagarna (ert pris) 75:- / båda dagarna

Postat av: Anonym

har några av din cheer kompisar bloggar? isf vad heter dom? :)

2011-04-28 @ 21:56:41
Postat av: Lovisa

Jag ska komma, det ska bli superkul!

Lycka till! :D

2011-04-28 @ 22:26:03
URL: http://lovisis.devote.se
Postat av: Anonym

hej! när du bloggade om bloggtips så la du upp en bild och jag undrar vad bloggen längst upp till höger heter.

2011-04-29 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback