conscious collection

för er som undrade över kollektionen som detta linne kom ifrån! var inne på h&m i stan idag och de har fått in en hel del av kollektionen nu, massa vita fina klänningar och toppar! så rusa dit imon

Postat av: L I N N E A

hej!

jo, det är såhär att min pappa jobbar på Shepherd!

Och då frågade han och hans arbetskompis om jag vill ha en tävling i min blogg där man lottar ut 5 stycken Shepherd boots.

Och det tyckte jag lät som en bra idé så det gick jag med på!

Och jag tyckte det var jättekul att dom frågade!

Det kommer fler Shepherd-tävlingar i början på sommaren där man kommer ha chansen att vinna Shepherd flipflop.

Så det ser jag fram imot!

Vad kul att du undrade!

Och det är klart att jag svarar på kommentarerna!

Och här kommer två fråger till dig.



♥ Verkligen jättekul att du har så många tävlingar i din blogg, Men hur kommer det sig att du kan ha tävlingar med Foxysmykker?



♥ Känner du någon som jobbar på det företaget?



svara gärna på min blogg, eller så kan du skriva på fb!



ha en grym dag snygging.

kram.

2011-04-12 @ 18:27:46
URL: http://llinneabe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var du i stan eller knalleland när du såg kläderna??

2011-04-12 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback