idag är ingen vanlig dag..

..för idag är det världens bästa Alvas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! idag 1 April fyller min übergrymma och snygga vän 15 år, nu får hon cykla utan hjälm (wiho..) hoppas på att hon får en superduper dag, om inte så ska jag göra så att hon får det! Grattis Alva, jag hoppas du läser detta nu. Du är världsbäst och jag är så glad över att jag har dig, älskar dig världens finaste tjej, puss&kram

Postat av: Anonym

Grattis till henne!!!

2011-04-01 @ 16:39:44
Postat av: Alva Alsin

Du är värd så många pussar och kramar som bara kan ges min fina Filippa! Jag älskar dig så himla mycket och upskattar detta fina collageoch den fina texten får mig att le! <3

2011-04-01 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback