påskpresent

detta var vad som döljde sig i den lilla påsen... ett efterlängtat thomas sabo armband / armbandsrem! äntligen fick jag ett, tycker det är så grymt fint att bara ha det hängandes runt handleden utan några berlocker eller någonting på, dock skulle det vara fint med någon silver eller svart liten pärldiamant :)

Postat av: Anonym

hej vem fick du den ifrån? Och vad kan ett sådant kosta? :)

2011-04-27 @ 21:39:41
Postat av: oliviakroonjosephson

Hej!

Jag måste bara hissa din påskpresent, själv äger jag också ett Thomas Sabo armband och har haft mitt i två år nu och jag är som fast vid det! Jag är knappast utan det mer än på träningarna, STOR TUMME UPP TILL DIN PÅSKPRESENT!

hihi, kram!

2011-04-28 @ 21:35:51
URL: http://aannaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback