vita converse

någon som är intresserad av ett par vita höga (normala) vita converse, inte helvita utan de "klassiska" med en röd och blå rand, storlek 36! nypris: 700:- säljes för 600:- helt oanvända!
säljes p.g.a att jag har ett par likadana i samma storlek (vet inte varför jag valde att köpa ett par till...)
HÖR AV ER VIA MEJL: [email protected] om ni är intresserade
ni sparar 100:- mot om ni köper ett par i butik! kan slänga upp bild om ni vill se att dom är oanvända!

Postat av: Anonym

hejsan, på en bild för väldigt länge sen visade du en bild på din mamma, men jag hittar inte inlägget, så jag undrar om du skulle kunna lägg ut någon ny bild på henne? bara om du vill, och hon vill! kram :)

2011-04-15 @ 16:35:24
Postat av: Anonym

Är stl. 36, 4or i amerikansk stl? :)

2011-04-16 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback