fem svar

Sjukt snyggt! :) Men en fråga vart har du köpt din rosa juicy dress? :O Min rosa juicy dress har mina föräldrar köpt på sawgrass mills i Miami!


vad har du för textstil i texten ? :) fin blogg föresten :)! Century Gothic, tack :)

 

hur mycket kostade dina johnny bulls? tacksam för svar! de kostar 900:- finns i brunt/svart


Jag undrar om du skulle kunna lägga upp ditt midjemått och höftmått, för jag skulle hjärna veta hur levi's shortsen skulle sitta på mig för det ser ut som vi har ungefär samma, du behöver inte om du inte vill men jag skulle bli väldigt glad :) Tack för en jättebra blogg! Kram ! Hej, jag har normalt 23/24 på byxor och dessa är lite stora... men mitt midjemått är: 58cm och mitt höftmått är: 75/76cm. Tack så hemskt mycket! kram


Vad har du för plattång?:) En gama, väldigt populär hos frisörer innan ghd kom, kan rekomendera den! superbra och bilr varm på 2 sekunder och som varmast på 10.. bra va? - klicka här för bild

 

fick massa frågor när jag var borta så passar på att svara här och nu!

Postat av: .....

vart har du köpt dina johnny bulls, och vart kan man köpa dem nu? super fin blogg, jag älskar din stil :)

2011-08-03 @ 22:20:35
Postat av: Linda

har också den plattången! riktigt bra är den och inte alls dyr om man tänker på hur bra den är :)

2011-08-03 @ 22:32:05
URL: http://laindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback