mina dagar

Eftersom att bloggen har stått tom så länge tänkte jag sammanfatta lite av vad jag gjort, alltså det jag inte delat med mig av till er...
- Jag har hunnit äta pizza till lunch i skolan
- Slösat bort massa pengar
- Tränat över 19 timmar
- Uttagning till nya cheerlag
- Paxat en döööööösnygg blus!
- Snackat bort massa tid i skolan
- Ätit gratisglass på Jensens Bofhus
- Surfat runt på en Macbook och ipad2 i skolan
- Lyssnat på dessa låtar om och om igen:
Resten av ditt liv & Vart jag mig i världen vänder
- Anledningen till att jag inte bloggat helt enkelt LÄS SKOLAN

Postat av: Anonym

Hej!

Vet du om svea i borås har någon utförsäljning på g?

2011-08-25 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback