remember the time

Minnet är för kort... sommaren har sprungit iväg och om en vecka sitter jag i skolan med näsan i böckerna! Tänkte sammanställa mitt lov i bilder och lite text men just nu hittar jag varken bilder eller har något minne av vad jag har gjort mer än spenderat 2 veckor i turkiet, slösat massa pengar på café viskan, tränat, träffat mina vänner, skrattat och ja vad mer? Kan inte riktigt minnas mitt lov, helt sjukt. Hösten har tagit över Borås och ikväll är det dags för årets sista torsdagskväll som spenderas med fina vänner, xoxo

Postat av: Lisa

Skulle bara vilja fråga vart du har fått din design från? Eller om du har gjort den själv?

2011-08-11 @ 19:03:17
Postat av: amanda ramsmo

svar: tack snygging!:D kram

2011-08-11 @ 21:17:47
URL: http://aramsmo.blogg.se/
Postat av: F I L I P P A

Lisa: jag har gjort den själv! :)

2011-08-12 @ 00:39:09
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback