respons tack

Tänkte bara berätta en liten rolig sak nu när jag kika igenom mina 430 outfitsbilder... man kan konstatera 2 saker om hur jag klär mig under åren:
1.höst/vinter - svarta jeans svarta jeans svarta jeans
2.vår/sommar - boots till klänningar och allt, dagar ut dagar in
Känner att jag bokstavligt talat bott i mina svarta jeans detta året, men införskaffade mig ett par nya Dr.Denim från modefabriken för 400:- i torsdags. Skönaste brallorna, dock är färgen inte rättvis -men spring och köp!!!

Nu till det jag vill få sagt i inlägget, ge mig massa respons! Vad gillar ni med min blogg/vad gillar ni lite mindre..? Kom med förslag på vad jag ska förbättra, vad jag ska fortsätta med, behöver lite bra respons för att locka till mig lite nya läsare. Jag vet att ni kan få tummen ur och klicka er in i kommentarsfältet, så nu kör vi på det, ni är så många så gooo for it!!

Postat av: J U L I A

fortsätt med dagens outfit,inköp,mycket bilder&din vardag :D det hade vart kul med lite fler tips som, klädes plagg, parfymer, hår produkter osv.. din blogg är verkligen super! kram

2011-08-08 @ 01:12:12
URL: http://showbyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia Berndtsson

Fortsätt med "dagens outfit"!!

2011-08-08 @ 02:23:46
URL: http://juliachristin.spotlife.se/
Postat av: Stina

Mer outfits och din vardag! Nya saker du köpt osv!

Din blogg är gryyyym!

2011-08-08 @ 08:24:32
Postat av: JENNIFERANNA

Jag gillar din blogg eftersom jag tycker det är amazing att se vad min saknade Filippa gör!!

Jag gillar även din blogg eftersom det är kul att se dina outfits, klädfynd, vardagsbilder, tutorial videos osv.



För att göra din blogg ännu bättre (den är redan grym men) så skulle du kunna ge tips på saker du använder inom mode och skönhets kategorin. Kanske skulle du kunna ge lite inrednings tips?



Miss yooou.

Pöss



2011-08-08 @ 09:04:21
URL: http://jenniferanna.devote.se
Postat av: matilda

du skulle kunna skaffa ett konto på instagram, de är en app du kan ladda ner. där lägger man ut bilder. sen kan man följa dig där. du kan ju länka din blogg under bilderna. btw du har väldigt snygga kläder!! föresten, vad kostar dom bruna bootsen du har? (kommer inte på namnet) kram

2011-08-08 @ 11:12:25
Postat av: TILDA

svar: tack filippa:) det tog ganska lång tid att göra denna bilden för att det inte blev bra, haha! men jag klipper liksom in mig själv eller vad man ska säga:) kram

2011-08-08 @ 11:42:12
URL: http://tildaes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg är super bra men för att göra den ännu bättre skulle jag vilja att du började med "dagens fråga" eller liknande, där du väljer ut en av kommentarerna du fått och svarar på :)

Sen skulle jag vilja att du visar hur man kan matcha olika plagg osv :)

2011-08-08 @ 15:14:47
Postat av: amanda

en fråga bara, vart köpte du dina johnny bulls?:) kram

2011-08-08 @ 17:32:33
URL: http://aramsmo.blogg.se/
Postat av: Ida Eklöf

din blogg är så bra, det behövs ingen förändring filippa!<3

2011-08-08 @ 20:46:54
URL: http://iidaeklof.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej Filippa! Jag bara stormälskar din blogg!!!!!

Jag började läsa den i sommras när Justine visade mig den. Jag är Justines kusin, ifrån Skåne ..

Så alla som vill ha tips om nya bloggar , då nämner jag din blogg! :) hihi !

2011-08-08 @ 22:31:03
URL: http://aliceson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker din blogg är jätte bra men det skulle vara kul om du oftare skrev vart du köpt dina plagg eftersom jag tycker du har jätte fina kläder!:D

2011-08-09 @ 11:23:31
Postat av: Moa

Alla tips mellan himmel och jord är ju trevligt!

Inspiration från dig angående kläder!

Lite mer uppdatering kanske....

Och att bara almänt fortsätta som du gör, det kommer du också långt på ! :-)

2011-08-09 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback