bloggpaus

Tar en kort bloggpaus tills dess att jag kommer hem igen (torsdag) sålänge kan ni kika lite i arkivet. Skulle vara snällt av er att rösta på mig i Greta & Anna tävlingen, tvingar ingen men behöver era röster och det skulle betyda mycket. Förlåt om ni tycker att jag tjatar men vill så gärna gå vidare! Puss så länge

 


Postat av: Linda

men seriöst nu går det väl ändå lite över styr? vi ska rösta för att vi vill och gillar din bild, inte något annat! de som röstar, röstar. annars behöver vi inte rösta. dåligt av dig ändå att säga att du inte tänker blogga förrän vi röstat.. :P inte så himla kul för de andra som är med i tävlingen heller.

2011-12-26 @ 19:46:09
Postat av: sofie

var har du köpt mössan? :)

2011-12-26 @ 20:35:43
Postat av: carro :)))

älskar ditt hår , hur lång tid tog det att växa?? hur vårdar du de`????? :)

2011-12-26 @ 20:39:07
Postat av: Amanda

SNÄLLA!! Sluta inte blogga! <3 Jag läser din blogg varje dag,det första jag gör på morgonen är att kolla din blogg! Du är så himla rolig att läsa om,man får bra stiltips m.m Jag har gjort flera FB-statusar om foto-tävlingen och jag gör det gärna igen bara du inte slutar blogga! Nu tvingar jag inte dig till något (det kan jag inte,fast det låter så just nu!) Men jag ville bara säga att jag älskar din blogg,verkligen! Jag har den tillochmed den som startsida! Men om du känner att du vill sluta ett tag,så gör det. Jag (och säkert många andra) finns här när du börjar igen! :) //Amanda

2011-12-26 @ 21:09:54
Postat av: Malvina Hansson

Vart har du köpt jackan? Sjukt snygg!

2012-01-01 @ 15:20:03
URL: http://mallewaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback