Alva svarar

vad är det 3 bästa sakerna med filippa? Hon har ett stort hjärta, jag är alltid trygg när jag är med henne och hon är alltid på bra humör! She's awesome

någonting som hon gör/säger varje dag?
Hon har en tendens att alltid pilla i sitt hår, och ord som gjärna flyger ur henne är, skoja bara

hur, när och vart träffades ni? Vi träffades för cirka 1,5 år genom skolan.

Vad brukar Filippa göra när hon vaknar på morgonen? De första hon gör :P Det första hon gör är att kolla sin mobil, om allt är under kontroll sover hon vidare som den softpotatis hon är!

Hej! Vad är Filippas största svaghet?:) Hejsan! Filippas största svaghet är att hålla sig från sötsaker, hon äter något sött varje dag

Vilken är den första affären som du och Filippa går till när ni går på stan? Filippa går oftast till Jolina, annars kikar vi in på Modefabriken och Faith.


som kompis, är hon generös? Ja absolut, hon är väldigt givmild!


Är det hon som gör alla dom dära überfina fiskbensflätorna ni har i skolan?
Det är inte jag som gör de fina flätorna, men hade önskat att jag kunde! En tjej Emma i skolan är väldigt duktig på sånt.

Hej hur blev ni kompisar? Vi träffades som sagt i skolan för första gången!

Och är ni bästisar? Vi är jättebra vänner!

hur skulle du beskriva filippas stil? Enkelt och väldigt fint! Hon och hennes mamma Hannah köper kläder på Jolina tillsammans, eftersom båda kommer i samma storlek

spara vs slösa? Garanterat slösa, hihi!

vem är galnast och vem är lugnast haha i erat tjejgäng? Oj, lugnast måste jag nog säga Julia och mest vild och vågad är nog vår käre vän Iza, Filippa har även en sida där hon är lite crazy

vem/vilka är filippas största idol/idoler?:) Filippa har ingen idol så vitt jag vet.
Håll fanan högt/ Kram Alva


Postat av: K A R O L I N A

Var med & tävla på min blogg om ett namn/textsmycke från josign.se med valfri text på! kram :)

http://bykarolinaa.blogg.se/2011/february/namntextsmycke-fran-josignse-1.html

2011-02-27 @ 17:25:47
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håll fanan högt? Haha vad betyder det? :)

2011-02-27 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback