dag 1 - bild på mig + 10 fakta om mig

webcam bilder funkar alltid - tagen idag.
♥ när jag ringer någon säger jag oftast (alltid?) hej det är filippa! vad gör du? *den andre svarar* aha okej... haha det är en vana och ibland undrar jag inte ens, bara frågar
♥ jag är kort och alla påpekar det men who cares? alla är olika
♥ jag är lite egowoman, tar alltid kort på mig själv när jag har tråkigt
♥ jag gillar inte fötter! bara mina egna
♥ jag är väldigt pratglad och kan berätta en sak 3 gånger för samma person men tror alltid att det är 1 gången jag berättar...
♥ är tvilling!
♥ jag är skiiiträdd okej nu överdrev jag men ah jag gillar inte att åka buss sent på kvällar, det är därför jag aldrig gör det kanske? hehe
♥ jag är väldigt lat
♥ (tillhör punkten ovan) har världens sämsta kondition
♥ väldigt kräsen när det gäller mat

Postat av: josefine

vad ska du ha för vårjacka? lägg gärna ut tips i ett inlägg på olika jackor så snart som möjligt:)

2011-02-01 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback