Dag 15 – Mitt drömbröllop

bilder ifrån we♥it & google - slarvigt kollage by me
åh jag kommer nog ha hunnit ändrat mig 1000 gånger när det väl blir dax... men som det ser ut nu så skulle jag vilja ha en stor lång mig klänning i nudevitt, eller ljusrosa! självklart vill jag då att alla detaljer ska gå i samma nyanser! mycket blommor i olika former och storlekar, och mycket grönt och även guld. vill att kyrkan ska vara stor och att man går in på ett lång vit matta, med blommblad runtomkring (som på kyrkbilden) vill ha två eller fyra små söta tärnor, flickorna ska gå med små blomsterkorgar och slänga ut rosblad, vill ha någon liknande frisyr som den söta lilla flickan har, dvs. utsläppt med fina lockar, och nu när jag tänker på det: det kanske är en fin frisyr till balen om hmm... 4/5 år? sen vill jag anlita en grym fotograf som tar fina bröllopsbilder. om jag gifter mig utomhus ska det vara en solig och varm sommardag, alla ska vara klädda i nudefärgat/ljusrosa jag älskar när det är ljust! sen skulle jag vilja ha stolar och allt i liknande stil som på utomhusbilden! ringarna ska va i silver, en stor fet pärla och kanske så graverar man in bröllopsdatumen i den! det är ungefär mitt drömbröllop. och sist men inte minst, en maffig stor fet hög tårta på ca. 5 våningar! täckt av vit marsipan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback