Dag 17 – Någonting jag ångrar.

jag kan inte komma på något sådär bara detta är något jag verkligen verkligen ångrar! det är klart att man ångrar flera saker här i livet men jag ångrar ingen stor grej, dock ångrar jag väldigt många köp av kläder jag har gjort men jag hade ett väldigt bra motto för ett tag sen som jag tror att jag får börja tänka på det lyder enligt följande (haha låter som ett jag vet inte vad...) behöver jag verkligen det här? är det värt pengarna? kommer jag använda det ofta? det hjälper faktiskt! tror jag la ifrån mig 2/3 plagg med hjälp av detta!

hur snyggt är det inte lixsom!!!!11!!!11!!1 (bilder från we♥it)
men en grej jag ångrar att jag inte köpte när jag höll i det var levis shortsen inne på urban outfitter i london! ångrar det så häääär mycket! går och tänker på det fortfarande ibland, herregud filippa!? jag hade 25 ynka minuter kvar i london, varför köpte jag inte dom? varför tog jag inte tummen ur och provade dom? varför tog jag inte bara fram 28 pund och gav expediten? det är nog det ända jag kan komma på som jag ångrar! så om någon av mina vänner åker till london snart, då skickar jag med dom pengar bums!
UPDATE: om det är någon som tänker sälja eller vet någon som tänker sälja ett par levisshorts i ljus modell, strl 23/24 hojta till!

Postat av: jenniferanna

FAN , jag ångrar också det.

men vår ursäkt får väl vara att vi inte hade tid elr nåt.. :o



2011-02-17 @ 17:23:47
URL: http://jenniferanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback