Dag 25 – En bild på det jag köpte senast.

fick med mig dessa fina blommiga vänner hem idag från utförsäljningen, var glad att jag drog ner till 11 när dom öppnade, eftersom att jag gick dit efter skolan igen och det fanns inte så mycket kvar då i små storlekar inte för att jag kan påstå att det fanns det 10 minuter efter 11 heller... detta var det ända jag fastnade för verkligen! det är otroligt vad folk är galna, det bästa tog slut på 10/20 min! aja nästa år blir till att vara först i kön tror jag allt :) om ni var där, hoppas ni hittade något sött!

Postat av: J U L I A

den blusen är så fin! tänkte köpa den fast den passade inte. jag var där vid kl.2 ungefär då var det ganska mycket grejor o inte så mycket folk :)

2011-02-25 @ 21:45:44
URL: http://showbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback